-3,534 +170 -3704
Kudos
#293025 (Top 91.6901%)
| Kudos/dag | -4.13 |
| Kudos/reaguursel | -45.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -592 |
-3,534 +170 -3704
Kudos
#293025 (Top 91.6901%)
| Kudos/dag | -4.13 |
| Kudos/reaguursel | -45.31 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -592 |
78
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.09 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 1.95 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 09-01-2011 |
| Eerste reactie op | 19-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 10:40:01 door B4na op Politie ramt motorrijder
Zeker nooit van je mammie geleerd om in de spiegel te kijken? Het is altijd de schuld van een ander.
4 kudos 2026-06-25 10:17:48 door lamskabouter op Rutte weer eens op bezoek bij Daddy Trump
whhahahah moet je eens gaan kijken hoe ontzettend rijk daar de rijken zijn en hoe ontzettend arm de armen zijn.
4 kudos 2026-06-25 09:59:01 door DavidleeRoth op Politie ramt motorrijder
@Kroliek | 25-06-26 | 11:41: Het is vast een lichtgetinte eend
8 kudos 2026-06-25 09:56:44 door betsie-buttplug op Politie ramt motorrijder
Volgens mij vergeet meneer de motorrijder het voorrangsvoertuig met optische en geluidssignalen voorrang te verlenen lomp badeendje!
8 kudos 2026-06-25 09:48:09 door eKpL op Politie ramt motorrijder
Dus het risico lopen om een kind dood te rijden vind jij laakbaar? Dit zie ik niet als baldadigheid.
24 kudos 2026-06-25 09:45:26 door QuietWhistler op Politie ramt motorrijder
Mensen bijna doodrijden op een boulevard is geen baldadigheid op een brommer. Gewoon keihard tegen optreden.
15 kudos 2026-06-25 09:41:35 door Kroliek op Politie ramt motorrijder
Jammerrrrr joh! Witte eend doet niet meer mee!!
8 kudos 2026-06-25 09:37:23 door ricktick op Politie ramt motorrijder
Triest de enige die triest is ben jij. Vieze pauper. Met je tokkie vriendjes.
41 kudos 2026-06-25 09:36:46 door Ambrosios op Politie ramt motorrijder
Je kan ook gewoon luisteren en meewerken, mensen die dit niet kunnen mogen best hard op hun bek gaan.
-1 kudos 2026-06-07 10:38:49 door Erikjan79 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@Illuminati1989 | 07-06-26 | 00:30:
Stemt daarom de PVV zo goed als altijd met de VVD mee?
8 kudos 2026-06-06 22:30:56 door Illuminati1989 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@IsmaelitischZandboer | 06-06-26 | 23:46: Je weet dat VVD alleen super mega rechts is tijdens de campagne he? Daarna hebben ze er geen actieve herinnering aan
1 kudos 2026-06-06 21:46:52 door IsmaelitischZandboer op Plofkraker aangehouden direct na plof
@aequum est aequum | 06-06-26 | 22:09: Rechts waarschuwt al jaren, 12 jaar VVD en nog steeds is er niets gebeurd. Wil je het daar dan van hebben?
3 kudos 2026-06-06 20:09:46 door aequum est aequum op Plofkraker aangehouden direct na plof
@tnalpremak | 06-06-26 | 21:29: Onzin. Rechts waarschuwt al járen. Linkse mensen geloven heilig dat het allemaal wel goedkomt als we ze maar meer aandacht en geld geven. Of ze zien de ellende als verdienmodel, dat is bijkans nog enger.
-28 kudos 2026-06-06 19:29:01 door tnalpremak op Plofkraker aangehouden direct na plof
Hou gewoon je bek met je links en rechts. Beide kanten zijn gewoon kut. Jij bent kut. Alles is kut
1 kudos 2026-06-02 18:42:11 door very-ferry op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Linkse deugerts, want iemand had een hybride auto. Bent u er nog?
1 kudos 2026-06-02 17:48:44 door KleinKonijntje op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Jij bent zelf zo'n dikke pauper op een elektrische fiets zeker? Kan je het niet hebben dat iemand anders iets moois heeft? Droeftoeter
4 kudos 2026-06-02 15:52:30 door Cultor op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Jouw telefoon / computer werkt op kolen?
8 kudos 2026-06-02 15:47:51 door bacongangster op Tokkie heeft ruzie met spiegel
witte eend, ben jij die dikzak op de fiets? Gefrustreerd raken om dit soort dingen klinkt vooral als jaloezie.
17 kudos 2026-06-02 15:37:25 door TinusTrekzalf op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Die meneer rijd ook op een elektrische fiets , sneuneus.
34 kudos 2026-05-19 16:25:00 door Bartolhoven op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
We worden pas gek van types zoals jij, bij wie het altijd aan de ander ligt, terwijl jij zelf jouw (en daardoor ook ons) grootste probleem bent.
75 kudos 2026-05-19 14:43:00 door Rock-droll op Ik ben een verkeersregelaar joh idioot!
lever alsteblieft je rijbewijs in. als ik het zo lees zie jij je regelmatig terug op de Dumpert dashcam serie. Wortel dat je dr ben
1 kudos 2026-05-11 19:05:18 door mescal op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
-50 punten voor je hersenloze reactie.
+1 punt Een compliment en toch uitzonderlijk dat je het K woord niet hebt gebruikt in je zin.
28 kudos 2026-05-11 16:50:08 door Deleukste op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Stoer trouwens, iemand op zijn bek willen slaan omdat hij voor een andere club juicht. Jij hoort bij dat groepje dat door iedereen uitgekotst wordt.
Kutvolk
9 kudos 2026-05-11 16:47:33 door Deleukste op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Zullen ze in Volendam ook zo'n warm welkom hebben voor de Ajaxsupporters als ze de play-offs daar mogen spelen? Waarschijnlijk weer tegen Utrecht.
48 kudos 2026-05-11 16:46:48 door Schapekop29 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Gauw naar beneden, je moeder roept. Het eten is klaar.
3 kudos 2026-04-28 15:38:53 door The Green*Machine op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Dan is het normaal om op een auto te gaan staan? Achterlijke idioot.
32 kudos 2026-04-28 15:10:03 door Hoereloper op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Had die auto maar geen kort rokje aan moeten trekken.
-10 kudos 2026-04-28 14:23:24 door AlphabetStreet op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
@Gias | 28-04-26 | 15:23: Helemaal gelijk maar erg slim is het niet. Het is wel een beetje naar de spreekwoordelijke bekende weg.
82 kudos 2026-04-28 13:23:15 door Gias op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Victim blaming, Je kan ook gewoon niet op iemands auto gaan staan.
45 kudos 2026-04-28 13:18:48 door Pierre Rouge op Feestje op het dak van auto tijdens Koningsdag.
Jij hebt geen auto hè.
3 kudos 2026-04-05 20:33:40 door FeestDJRonJans op Vuurwerkjes gooien in de Adelaarshorst
Mij boeit een derby geen ene flikker, wat mij wel stoort is dat het harde kern lui al zo lang als ik leef tonnen aan ME en politie kosten.
2 kudos 2026-04-05 16:18:01 door stahlindiehose op Even kijken hoe het met Trump gaat
Mag ik de menukaart? Graag als hoofdgerecht de witte eend...
4 kudos 2026-04-05 15:50:48 door stahlindiehose op Vuurwerkjes gooien in de Adelaarshorst
Is het witte eenden seizoen alweer begonnen?
5 kudos 2026-04-05 14:10:36 door 010in020 op Vuurwerkjes gooien in de Adelaarshorst
Heeft echt nix met linkse stumpertjes te maken....
2 kudos 2026-04-05 13:55:42 door altijd-guus op Even kijken hoe het met Trump gaat
Wat ben je toch een heerlijk intolerante hufter...
0 kudos 2026-04-05 13:55:00 door altijd-guus op Even kijken hoe het met Trump gaat
@Dagderoordeel | 05-04-26 | 15:36: Ja, het vervelende is dat ie wel elke dag weer wat anders zegt en dat het vaak in strijd is met wat ie eerder zij en doorgaans ook met de waarheid.
maar vertel, wat weet jij wat wij nog niet weten oh grote wijze heer, vertel ons uw geweldige nieuws
1 kudos 2026-04-05 13:50:11 door Niettus op Even kijken hoe het met Trump gaat
@Dagderoordeel | 05-04-26 | 15:36: ...rot op met je Armageddon. Als je collectief zelfmoord wilt plegen, prima... ga je gang. Zoek met een elkaar een continent en ga je gang. Maar laat ons met rust! Haatzaaier....
6 kudos 2026-04-05 13:49:48 door kimi4life op Even kijken hoe het met Trump gaat
@Dagderoordeel | 05-04-26 | 15:36: Die halve tamme kan nog niet eens 3 fatsoenlijke zinnen achter elkaar uitspreken, hoe kun je dan doen wat je zegt?
-18 kudos 2026-04-05 13:36:35 door Dagderoordeel op Even kijken hoe het met Trump gaat
@LurkyStrijk | 05-04-26 | 15:30: Je kan zeggen wat je wilt over TRUMP maar hoe doet wel wat hij zegt. Er komt nog meer bijzonder nieuws aan binnenkort
23 kudos 2026-04-05 13:30:05 door LurkyStrijk op Even kijken hoe het met Trump gaat
Ik ga ervan uit dat je aan het trollen bent. Niemand kan echt zo dom zijn
13 kudos 2026-03-29 13:49:18 door JohnDoe92 op Hit en run Enschede
2 auto's kunnen elkaar wel passeren maar jij bent gewoon incapabel.
12 kudos 2026-02-01 21:03:56 door Voppa op Wij eisen de nacht op.
Dit soort gedachtes is het echte probleem
10 kudos 2026-02-01 20:32:07 door VetteEd2 op Wij eisen de nacht op.
Witte eend... Jaja
21 kudos 2026-02-01 18:25:45 door OorsmeerKlankkast op Wij eisen de nacht op.
Okay, maar als mevrouw nee zegt, of je negeert, zegt dat toch eigenlijk al genoeg?
6 kudos 2026-01-18 22:02:58 door ario6 op Baardmans is niet zo blij met tarieven
Jaaaaa, mannen met daadkracht en autocraten! Check de geschiedenisboekjes hoe succesvol dat door de eeuwen en zelfs millenia heen geweest is. !
10 kudos 2026-01-18 20:15:19 door A-nagel op Baardmans is niet zo blij met tarieven
De generatie die verlangt naar de dictator, lees een wat geschiedenisboeken.
10 kudos 2026-01-18 16:14:34 door nooneknows op Baardmans is niet zo blij met tarieven
hey gordon of is het thierry?
1 kudos 2026-01-13 09:03:41 door dicedecision op Plus pakt dief origineel terug
Maar je hebt dan wel een mooi versierde fatbike!
9 kudos 2026-01-13 07:14:39 door Snickums op Plus pakt dief origineel terug
Jaja sukkel en ga nu maar naar binnen om te betalen!
-37 kudos 2026-01-13 04:50:07 door SilverSpoonCoonH0 op Jan Roos droogneukt ladyboy
Pedofilie goedpraten, dan wel stiekem homo zijn. Niemand is jaloers.